Gyere hozzánk dolgozni, ha úgy érzed jót tenne a környezetváltozás.
Biztosítjuk számodra:
– A napi ismétlődő rutint, ami biztonságos és kiszámítható.
– Az új projekteket, ami kihívásokkal teli.
– A kiszámíthatatlanul beugró azonnali megoldást kívánó – csak a szokásos IT – helyzeteket.
Nem volt még lehetőséged olyan szintre fejlődni szakmailag, hogy komoly rendszergazda pozíciókat tölthess be?!
DE hajt a vágy, hogy valahol tanulj, fejlődj, amire a jelenlegi munkahelyeden nincs lehetőséged?!
Okosabb vagy IT-ban, mint a felhasználók és szívesen segítesz akár ciki kérdésekben, akár rendszer szintű elakadásokban?
Tudsz úgy gondolni az ügyfélre, mintha az apukádnak akarnál segíteni?!
Akinek van egy sikeres vállalkozása, de a digitalizációban le van maradva, mintha nem egy nyelvet beszélnétek.
És Te segítesz neki! Segítesz neki, hogy megértse, mi történik pontosan és mi lesz a megoldás.
Ha lenne jeled, akkor biztos a birkát választanád! Na nem a bégetés miatt, hanem mert pont annyira vagy türelmes Te is! Tisztában vagy vele, hogy az ügyfelek mindig produkálnak valami újat, néha vicceset, néha nem hiszem el kategóriát! Ezzel együtt mindig az ügyfélnek van, vagy lesz igaza.
Arra már rég rájöttél, hogy minél több problémával találkozol nap, mint nap az ügyfél kérésekben, annál gyakorlottabb leszel a megoldásukban és annál nagyobb tudásra teszel szert
= Idővel annál többet fogsz érni!
Mesélhetnénk magunkról – a szokásos IT cég alakulási sztorit -, amit már annyiszor hallottál más szereplőkkel és helyszínekkel. Egy biztos, egy jó erős kávé mellett történt és azóta is az a töretlen vágy hajtja a tulajdonosainkat, hogy a lehető legjobb és leginnovatívabb megoldást szállítsuk az ügyfeleinknek!
Ismerd meg milyen a csapat és hova tartunk.
Elég határozott elképzelésünk van arról, milyen a minőségi IT szolgáltatás. Hisszük, hogy a felhős szolgáltatásoké a jövő, ezért ezen a területen a lehető legfelkészültebbek vagyunk és ebbe az irányba fejlesztjük a kollégáinkat is.
Ahhoz, hogy a cégünk profi legyen, a munkatársainknak is haladnia kell a szakértővé válás útján. Ezért támogatjuk minden munkatársunkat a fejlődésben.
Nincs azzal baj, ha nem tudod – most még -, azzal van a baj, ha nem ég benned a vágy, hogy ezt a tudást megszerezd, ha nem teszel meg ennek érdekében mindent proaktívan, és ha megelégszel a látszat megoldásokkal. Akkor nem egymást keressük, mert mi professzionális szintű megoldásokat szállítunk az ügyfeleinknek!
Ügyfeleink jelentős része az alakulásunk óta bízik bennünk és mi igyekszünk nap, mint nap rászolgálni erre! Jó viszonyt alakítunk ki velük, valóban ismerjük egymást, mert abban hiszünk, hogy így tudunk a legjobban segíteni. Soha nem érezhetik az ügyfeleink, hogy a 2357-es számú ticketkezelő kezeli éppen a problémáját és a gép majd kiköp egy standard választ számára!
Ez nem egy több 100 fős multicég, ahol csak a közvetlen közeledben ülőket ismered – jó esetben – és a közvetlen vezetődön kívül nem igazán van interakciód a menedzsmenttel.
Itt mind a két cégvezetővel lesz interakciód.
Tamás és Ágoston alapjaiban két különböző karakter, mégis olyan egységet alkotnak, amit ritkán tapasztal meg az ember. Ez a különbözőség és egység egyben, az egyik recept a cég sikeréhez, ebben biztosak vagyunk! Ahelyett, hogy hosszú sorokban írnánk róluk, hagyjuk, hogy megismerd majd őket és kialakítsd a saját véleményed!
Viszont, Danira a közvetlen vezetődre mindenképpen szánjunk pár percet! Ő lesz a Te biztos pontod az új munkahelyeden!
Dani, pontosan tudja, hogyan fogod magad érezni, mert ő is végig járta ezt az utat. Kisujjában van az összes csapda, akár a csapatba való könnyebb beilleszkedés, akár ügyfél probléma legyen a kérdés.
Ízig-vérig támogató típusú szakember, aki szívesen segít. Rendelkezik azzal a türelemmel, ami ahhoz kell, hogyha valaki becsöppen ebbe a diverz bandába, merjen kérdezni, és úgy kapjon válaszokat és támogatást, hogy azzal valóban fejlődjön.
Az ügyfélnek van egy problémája.
Vagy tudod azonnal a megoldást vagy nem.
Ha nem szeretsz addig menni, amíg nincs megoldás a problémára,
nem egymást keressük!
És itt az első vakteszt, hogy való-e neked ez a munka vagy sem:
Amikor egy probléma szembe jön veled, akkor érzel egy kicsit fura drukkot magadban, hogy ezt Te meg akarod oldani? Tudod, ahogy megláttad a problémát, hogy addig Te innen nem állsz fel, amíg rá nem jössz a megoldásra és meg nem oldod az ügyfélnek!
Tehát ha az a célod, hogy egy tapasztalt, szinte minden problémával találkoztam már szintű profivá válj, akkor nincs ehhez jobb lehetőség számodra, mint ledolgozni velünk pár évet.
Belépsz hozzánk a jelenlegi tudásoddal, tapasztaltságoddal. Óhatatlanul fejlődni fogsz. Nem akarunk beégetni téged egy szintre 5-10 évig. A legalapvetőbb rendszergazdai szolgáltatást nyújtó munkatársaktól, a projekteken dolgozó fejlesztőkig a karrier létránkon fokról – fokra haladhatsz.
Nagy előnyünk – és ezt Te is szeretni fogod -, hogyha egy megoldás túl nagy falat számodra, a háttérben ott van egy profi csapatunk, akikre támaszkodhatsz.
Érdekes egyveleg ez, mert
Ez nem egy robotmunka, hogy egy checklistán kell minden egyes nap végig menni! Kell és szabad is gondolkoznod! Lehet, hogy ugyanazt kell többször elmagyaráznod, de mindig más típusú ügyfélnek, ezért mindig máshogy!
2017 óta minden évben elnyertük a Szerethető Munkahelyek díjat.
Amikor meglátogat egy weboldalt, az adatokat tárolhat a számítógépén. Ezen cookie-k (sütik) kezeléséről itt olvashat bővebben. Az alábbi kapcsolók elmozgatásával rendelkezik a különböző sütik engedélyezéséről, vagy tiltásáról. A zöld gomb azt jelzi, hogy az adott sütit engedélyezte. Miután bezárta ezt az ablakot, a képernyő bal alsó sarkában található fekete körre kattintva a jövőben bármikor módosíthatja a sütik beállításait.