fbpx

Te vagy az, aki azonnal ugrasz, ha meg kell oldani egy IT problémát az ügyfélnek, a barátnak, az ismerős ismerősének?!

DE a mostani munkahelyeden nem elég változatos a feladat és a csapat is inkább a burn-out felé tart, mint a fejlődés irányába?

AKKOR fejlődj tovább nálunk és velünk, mi biztosítjuk a terepet hozzá!!!

Olvasd el, melyik szinten éreznéd magad komfortosabban nálunk,
mindkettőhöz van egy – egy szuper ajánlatunk a számodra!

Gyerekkorod óta vonz az IT világa, „kiskorod” óta a gép előtt ülsz reggel / este?

Óriási előnyben leszel, mert a legtöbb feladat megoldása zsigerből jön majd!

 Nem volt még lehetőséged olyan szintre fejlődni szakmailag, hogy komoly rendszergazda pozíciókat tölthess be?!

 DE hajt a vágy, hogy valahol tanulj, fejlődj, amire a jelenlegi munkahelyeden nincs lehetőséged?!

 Okosabb vagy IT-ban, mint a felhasználók és szívesen segítesz akár ciki kérdésekben, akár rendszer szintű elakadásokban?

Tudsz úgy gondolni az ügyfélre, mintha az apukádnak akarnál segíteni?!

Akinek van egy sikeres vállalkozása, de a digitalizációban le van maradva, mintha nem egy nyelvet beszélnétek.

És Te segítesz neki! Segítesz neki, hogy megértse, mi történik pontosan és mi lesz a megoldás.

Ha lenne jeled, akkor biztos a birkát választanád! Na nem a bégetés miatt, hanem mert pont annyira vagy türelmes Te is! Tisztában vagy vele, hogy az ügyfelek mindig produkálnak valami újat, néha vicceset, néha nem hiszem el kategóriát! Ezzel együtt mindig az ügyfélnek van, vagy lesz igaza.

Arra már rég rájöttél, hogy minél több problémával találkozol nap, mint nap az ügyfél kérésekben, annál gyakorlottabb leszel a megoldásukban és annál nagyobb tudásra teszel szert

= Idővel annál többet fogsz érni!


ÉRDEKEL, HOGY NÁLATOK HOGYAN TUDOM MEGLÉPNI EZT A SZINTET

>>> akkor csak olvass tovább >>>

Ha Te már ezt a szintet meglépted máshol,

és felelősségteljes pozícióra vágysz,

ahol végre hasznosíthatod, hogy képes vagy rendszerben gondolkodni,

akkor Téged a LEVEL2-re várunk.

Megléptem már ezt a szintet, érdekel, hogy mit vártok el egy jó Level2-es jelölttől!

Itt maradtál és érdekel milyen nálunk egy LEVEL1 élete?

 

Mesélhetnénk magunkról – a szokásos IT cég alakulási sztorit -, amit már annyiszor hallottál más szereplőkkel és helyszínekkel. Egy biztos, egy jó erős kávé mellett történt és azóta is az a töretlen vágy hajtja a tulajdonosainkat, hogy a lehető legjobb és leginnovatívabb megoldást szállítsuk az ügyfeleinknek!

Ismerd meg milyen a csapat és hova tartunk.

Elég határozott elképzelésünk van arról, milyen a minőségi IT szolgáltatás. Hisszük, hogy a felhős szolgáltatásoké a jövő, ezért ezen a területen a lehető legfelkészültebbek vagyunk és ebbe az irányba fejlesztjük a kollégáinkat is.

Ahhoz, hogy a cégünk profi legyen, a munkatársainknak is haladnia kell a szakértővé válás útján. Ezért nem tűrjük meg az inkompetenseket, akik nem fejlődnek velünk együtt.

Nincs azzal baj, ha nem tudod – most még -, azzal van a baj, ha nem ég benned a vágy, hogy ezt a tudást megszerezd, ha nem teszel meg ennek érdekében mindent proaktívan, és ha megelégszel a látszat megoldásokkal. Akkor nem egymást keressük, mert mi professzionális szintű megoldásokat szállítunk az ügyfeleinknek!

Ügyfeleink jelentős része az alakulásunk óta bízik bennünk és mi igyekszünk nap, mint nap rászolgálni erre! Jó viszonyt alakítunk ki velük, valóban ismerjük egymást, mert abban hiszünk, hogy így tudunk a legjobban segíteni. Soha nem érezhetik az ügyfeleink, hogy a 2357-es számú ticketkezelő kezeli éppen a problémáját és a gép majd kiköp egy standard választ számára!

Ez nem egy több 100 fős multicég, ahol csak a közvetlen közeledben ülőket ismered – jó esetben – és a közvetlen vezetődön kívül nem igazán van interakciód a menedzsmenttel.

Itt mind a két cégvezetővel lesz interakciód.

Tamás és Ágoston alapjaiban két különböző karakter, mégis olyan egységet alkotnak, amit ritkán tapasztal meg az ember. Ez a különbözőség és egység egyben, az egyik recept a cég sikeréhez, ebben biztosak vagyunk! Ahelyett, hogy hosszú sorokban írnánk róluk, hagyjuk, hogy megismerd majd őket és kialakítsd a saját véleményed!

Viszont, Danira a közvetlen vezetődre mindenképpen szánjunk pár percet! Ő lesz a Te biztos pontod az új munkahelyeden!

Dani, pontosan tudja, hogyan fogod magad érezni, mert ő is végig járta ezt az utat. Kisujjában van az összes csapda, akár a csapatba való könnyebb beilleszkedés, akár ügyfél probléma legyen a kérdés.

Ízig-vérig támogató típusú szakember, aki szívesen segít. Rendelkezik azzal a türelemmel, ami ahhoz kell, hogyha valaki becsöppen ebbe a diverz bandába, merjen kérdezni, és úgy kapjon válaszokat és támogatást, hogy azzal valóban fejlődjön.

HOGYAN KELL ELKÉPZELNI,
MILYEN EZ A MELÓ?

 

Az ügyfélnek van egy problémája.

Vagy tudod azonnal a megoldást vagy nem.

Ha nem szeretsz addig menni, amíg nincs megoldás a problémára,
nem egymást keressük!

És itt az első vakteszt, hogy való-e neked ez a munka vagy sem:

Amikor egy probléma szembe jön veled, akkor érzel egy kicsit fura drukkot magadban, hogy ezt Te meg akarod oldani? Tudod, ahogy megláttad a problémát, hogy addig Te innen nem állsz fel, amíg rá nem jössz a megoldásra és meg nem oldod az ügyfélnek!

Ha erre a kérdésre IGEN a válaszod

  • Napi szinten különböző IT problémákat fogsz távmenedzsment eszközökkel megoldani.
  • Telepítesz, konfigurálsz, földi és felhős felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése lesz rád bízva.
  • Kijársz az ügyfelekhez, mert karbantartási feladataid is lesznek az ügyfél telephelyén.

Rendkívül változatosak a feladatok. Többet tanulhatsz, mint bárhol máshol.

Tehát ha az a célod, hogy egy tapasztalt, „szinte minden problémával találkoztam már szintű” profivá válj, akkor nincs ehhez jobb dobbantó számodra, mint ledolgozni nálunk 2-3 évet Level1-ben.

Igen, jól látod, ebben a pozícióban nem 10-15 évre tervezünk a munkatársainkkal. Tisztában vagyunk vele, hogyha Te valóban olyan vagy, amilyen kollégára vágyunk, akkor 2-3 év alatt ki fogod nőni ezt a terepet. Reméljük, hogy a következő szintre nálunk fogsz fellépni!

És igen, néha fel kell ismerni, hogy nálad magasabb szintre kell tovább adni a problémát. Az is lehet, hogy egy közös brain storming hozza el a megoldást!

Érdekes egyveleg ez, mert

  • nem szabad félned segítséget kérni. Ebben legyél proaktív!
  • Viszont, ha valamit már legalább háromszor elmagyaráztunk, megmutattunk, akkor negyedszer már ne gyere. Ugye Te sem szereted, azokat, akikkel nem több lesz a csapat, hanem kevesebb?

Ez nem egy robotmunka, hogy egy checklistán kell minden egyes nap végig menni! Kell és szabad is gondolkoznod! Lehet, hogy ugyanazt kell többször elmagyaráznod, de mindig más típusú ügyfélnek, ezért mindig máshogy!

Kollégáink véleménye

Szívesen megismerkednél velünk személyesen is?

Töltsd ki a jelentkezési formot és két napon belül jelentkezünk nálad!

2017 óta minden évben elnyertük a Szerethető Munkahelyek díjat.


    alapszintű hálózati ismeretek
    pizza rendelés
    Microsoft Windows 10 üzemeltetési ismeretek
    heccelés (diszkrét vérszívás)
    Microsoft Office 2013-2019 termékek ismerete







    A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban.

    Adatvédelmi beállítások elmentve!
    Adatvédelmi beállítások

    Amikor meglátogat egy weboldalt, az adatokat tárolhat a számítógépén. Ezen cookie-k (sütik) kezeléséről itt olvashat bővebben. Az alábbi kapcsolók elmozgatásával rendelkezik a különböző sütik engedélyezéséről, vagy tiltásáról. A zöld gomb azt jelzi, hogy az adott sütit engedélyezte. Miután bezárta ezt az ablakot, a képernyő bal alsó sarkában található fekete körre kattintva a jövőben bármikor módosíthatja a sütik beállításait.

    Alapvetően ahhoz szükségesek, hogy a weboldalunk meglelően működjön, lehetővé teszik, hogy mozogjon webhelyünkön és használja a különböző funkciókat. Ezek a sütik nem kapcsolathatóak ki, továbbá nem azonosítanak egyénileg.

    A weboldal használatához elengedhetetlenek az alábbi sütik használata.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Összes tiltása
    Összes engedélyezése