Milyen a LEVEL2 kollégák élete nálunk?

Minden megoldandó feladat nálad landol, amit LEVEL1 szintű tudással nem tudnak megoldani a kollégák.

Te vagy az, aki miután kiderítetted mi okozta a problémát, visszavonulsz, majd „egyszerűen” megnyomsz egy gombot és megtörténik a varázslat. Ezt látja az ügyfél.

Tisztában vagyunk vele, hogy valójában vagy találkoztál már ezzel a helyzettel és gyakorlatból oldod meg, vagy addig mész, amíg meg nem találod a megoldást.

A Te szinteden dolgozó munkatársaink pontosan tisztában vannak vele, hogy belenyúlni egy rendszerbe az mekkora felelősség, ezért soha nem egy ragtapasz megoldást hozol, hanem végiggondolva a teljes folyamatot – amire hatással lehet a ténykedésed -, a megoldásod olyan lesz, amitől valóban helyre áll a rend!

Ilyen szintű feladatokban számítunk Rád napi szinten:

 

  • földi informatikai rendszerek felügyelete és üzemeltetése (kiszolgáló és hálózat)
  • szerverek telepítése és üzembe helyezése
  • felhős szolgáltatások bevezetése, felügyelete
  • hálózati eszközök működésének felügyelete, konfigurálása
  • adatmentési alkalmazások/szolgáltatások bevezetése, üzemeltetése
  • karbantartási és fejlesztési javaslatok megfogalmazása, megvalósítása
  • végpontvédelmi rendszerek bevezetése, üzemeltetés

DE nem csak a LEVEL1-től felpattanó feladatokban számítunk Rád!

Részt veszel az IT fejlesztési projektekben a tervezéstől kezdve. Így nem csak a telepítés és tesztelés a feladatod, hanem a rendszer tervezésében is van szereped!

A LEVEL3-on dolgozó mérnőkökkel sok esetben közösen dolgoztok a projekteken! A profik terepén, ezekben a szituációkban lehet majd komolyabban fejlődni, tanulni!

Szívesen megismerkednél velünk
személyesen is?

És mindezt milyen cégnél, milyen csapatban?

 

Mesélhetnénk magunkról – a szokásos IT cég alakulási sztorit -, amit már annyiszor hallottál más szereplőkkel és helyszínekkel. Egy biztos, egy jó erős kávé mellett történt és azóta is az a töretlen vágy hajtja a tulajdonosainkat, hogy a lehető legjobb és leginnovatívabb megoldást szállítsuk az ügyfeleinknek!

Elég határozott elképzelésünk van arról, milyen a minőségi IT szolgáltatás. Hisszük, hogy a felhős szolgáltatásoké a jövő, ezért ezen a területen a lehető legfelkészültebbek vagyunk és ebbe az irányba fejlesztjük a kollégáinkat is.

Általában nem a „vettünk egy új gépet, hogyan konfiguráljuk” szintű problémákkal kerülnek hozzánk az ügyfelek. Mi azon a szinten lépünk be, amikor házon belül nem tudják megoldani a helyzetet, meghaladja az alap rendszerüzemeltetési gyakorlatot, azaz egy nagyobb kaliberű IT kihívással találták szembe magukat.

Ágoston – az egyik tulajdonosunk – zseniális abban, hogy minden helyzetben nagyon hatékonyan rávilágítson a probléma okára és a lehető leggyorsabb és legprofibb megoldásra tegyen javaslatot. Tisztában vagyunk vele, hogyha baj van, az idő, az egy fontos faktor a profizmus mellett.

Ügyfeleink jelentős része az alakulásunk óta bízik bennünk és mi igyekszünk nap, mint nap rászolgálni erre! Jó viszonyt alakítunk ki velük, valóban ismerjük egymást, mert abban hiszünk, hogy így tudunk a legjobban segíteni. Soha nem érezhetik az ügyfeleink, hogy a 2357-es számú ticketkezelő kezeli éppen a problémáját és a gép majd kiköp egy standard választ számára!

Ez nem egy több 100 fős multicég, ahol csak a közvetlen közeledben ülőket ismered – jó esetben – és a közvetlen vezetődön kívül nem igazán van interakciód a menedzsmenttel.

Itt mind a két cégvezetővel lesz interakciód. Tamás és Ágoston alapjaiban két különböző karakter, mégis olyan egységet alkotnak, amit ritkán tapasztal meg az ember. Ez a különbözőség és egység egyben, az egyik recept a cég sikeréhez, ebben biztosak vagyunk! Ahelyett, hogy hosszú sorokban írnánk róluk, hagyjuk, hogy megismerd majd őket és kialakítsd a saját véleményed!

Bármilyen tapasztalt vagy, biztosan jól jön majd, hogy lesz, akire támaszkodhatsz a beilleszkedésed idején! Egy olyan vezető fog ott állni melletted – valójában tőled pár méterre fog ülni egy üvegfalú irodában -, aki még a nálad magasabb szintű LEVEL3-as mérnök kollégák munkáját is irányítja szakmailag, vezeti a fejlesztési projekteket. Ő az, aki pontosan és gyorsan képes rávilágítani a probléma okára, amikor egy új ügyfél megkeres minket azzal, hogy „baj van”, túlnőtt rajtunk a probléma, van ötletetek mi történhetett és meg is tudjátok oldani villámsebesen? Biztosítva van a további szakmai fejlődésed!

Ügyfeleink véleménye

Jelentkezz hozzánk,

 mert ez egy neked való meló!

2017 óta minden évben elnyertük a Szerethető Munkahelyek díjat.


    Microsoft szerveres technológiák: Windows Server, Active Directory, Group Policy
    pizza rendelés
    Microsoft felhős megoldások: Microsoft 365 szolgáltatások, Azure
    heccelés (vagy hackelés?)
    Valamely virtualizációs technológiában alapszintű jártasság (VMware, Hyper-V)







    A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban.

    Adatvédelmi beállítások elmentve!
    Adatvédelmi beállítások

    Amikor meglátogat egy weboldalt, az adatokat tárolhat a számítógépén. Ezen cookie-k (sütik) kezeléséről itt olvashat bővebben. Az alábbi kapcsolók elmozgatásával rendelkezik a különböző sütik engedélyezéséről, vagy tiltásáról. A zöld gomb azt jelzi, hogy az adott sütit engedélyezte. Miután bezárta ezt az ablakot, a képernyő bal alsó sarkában található fekete körre kattintva a jövőben bármikor módosíthatja a sütik beállításait.

    Alapvetően ahhoz szükségesek, hogy a weboldalunk meglelően működjön, lehetővé teszik, hogy mozogjon webhelyünkön és használja a különböző funkciókat. Ezek a sütik nem kapcsolathatóak ki, továbbá nem azonosítanak egyénileg.

    A weboldal használatához elengedhetetlenek az alábbi sütik használata.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Összes tiltása
    Összes engedélyezése