Ügyfeleink számára kiemelt fontosságú, hogy elérjenek minket a mindennapokban.
Bár kollégáink rendelkeznek saját telefonszámmal, valamint egyéni e-mail címmel, arra szeretnénk kérni Önöket, minden esetben a központi elérhetőségeinket keressék. Rendelkezünk Help Desk szolgáltatással, itt folyamatosan várjuk ügyfeleink igényeit, hiba bejelentéseit.
Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy munkatársainkat ne közvetlenül keressék mobiltelefonjaikon, mert szabadság vagy kiszállás munkavégzés esetén nincs, vagy csak korlátozott lehetőség van támogatás nyújtására.
Help Desk szolgáltatásunkat munkanapokon 8 és 17 óra között éri el minden szerződéssel rendelkező partnerünk. Amennyiben nem rendelkezik szerződéssel, munkatársaink az Értékesítési osztályunkhoz irányítják, és akár egy rövid egyeztetést követően is már megkezdődhet az igény vagy probléma megoldása.
Kollégáink folyamatos oktatásban részesülnek a partnereinknél található rendszerekkel kapcsolatban, az általunk javasolt informatikai megoldások technikai kivitelezésével és az informatikai technológia újdonságaival kapcsolatban. A képzések mellett biztosítjuk kollégáink számára a vizsgázási lehetőséget is az adott szakterületeken, így képzett szakember gárda várja Help Desk és rendszermérnöki szinten is a feladatok megvalósítását.
Az ügyfeleink 99% kritikus rendszereket használ, így folyamatos és automatikus felügyelet mellett ügyelet is rendelkezésre áll ügyfeleink számára amennyiben rendelkezik megfelelő szerződéses csomaggal. Az ügyelet során akár a 0/24-es rendelkezésre állás is elérhető, így azon ügyfeleinknek, akiknél folyamatos üzem szükséges, ezt a szolgáltatást ajánljuk.
Minőségbiztosítási okokból, a Help Desk és teljes informatikai támogatásunk automatikus jelentésekkel és statisztikákkal ellenőrizzük és ha szükséges javítjuk a folyamatokat és megoldási metódusokat. A Help Desk-re érkező telefonhívásokat minőségbiztosítási okokból rögzítjük.
Reklamációkkal kapcsolatban, bármilyen panaszát azonnal kivizsgáljuk és a döntést követően a panasszal kapcsolatban azonnal eljárunk. Számunkra fontos az ügyfél elégedettség és a Help Desk szolgáltatása az első vonal, ami találkozik az ügyfeleink igényeivel és problémáival, így fontos számunkra, hogy értékteremtő szolgáltatást nyújtsunk.