Ezek voltak a legfontosabb dolgok, melyek 2020-ban az Infosector-ral történtek

Ezek voltak a legfontosabb dolgok, melyek 2020-ban az Infosector-ral történtek

A 2020-as esztendő sokak számára bizonyult megterhelő és rendhagyó évnek. A koronavírus-járvány szinte minden cég életét fenekestől forgatta fel.  

 

Általánosan elfogadott dologgá vált az otthoni munkavégzés, mely a korábbinál jóval hatékonyabb, biztonságosabb távoli együttműködési módszereket igényel. 

 

Éppen ezért az Infosector csapatának a tavalyi év korántsem telt lazsálással.  

 

Sőt, sokkal inkább arról szólt, hogy turbó fokozatba kapcsoltunk, hiszen szolgáltatásainkkal minden olyan vállalkozásnak segítünk, akiknek a működése érdekében elengedhetetlen a megbízható informatikai háttér és a távoli munkavégzést segítő, hatékony megoldások. 

 

Ebben a bejegyzésben összefoglaltuk azt, szakmai szempontból hogyan is telt 2020, és az éves munkánkért cserébe milyen szakmai elismerésekben sikerült részesülnünk. 

 

 

Az Infosector negyedjére is a TOP 150 Szerethető Munkahely közt 

 

A munkához való hozzáállásunkat tekintve mindig is maximalisták voltunk. Ezt mi sem igazolja jobban, mint 8 évnyi aktív működés, ezalatt az idő alatt pedig megannyi elégedett ügyfél.  

 

Az elhivatottságunk pedig a 2020-as válságidőszakban sem változott. Ezt mi sem mutatja jobban, mint hogy díjaink és elismeréseink a tavalyi évben is tovább szaporodtak. 

 

2020 novemberében immár negyedik alkalommal sikerült elnyernünk a DreamJobs TOP 150 Szerethető Munkahelyek Díját.  

 

Erre különösen büszkék vagyunk, a résztvevők között ugyanis mindössze 11 olyan cég szerepelt, akiknek immáron négy alkalommal sikerült elnyerniük az elismerést.  

 

2020-ban tovább növeltük 2015 óta meglévő Microsoft Silver, majd a 2016-ban megszerzett Microsoft Gold kompetenciáink számát is, így ügyfeleink számára egyaránt garantált az olyan felhőalapú Microsoft alkalmazások, mint a Microsoft 365 (korábbi nevén Office 365), az Azure vagy az Enterprise Mobility Suite tökéletes kihasználhatósága és legmagasabb szintű támogatottsága. 

 

 

Új iroda, új távlatok  

 

A 2020-as évben szerzett díjak tökéletesen megmutatják azt, hogy munkánkkal ügyfeleink és munkatársaink is egyaránt elégedettekUtóbbiak elégedettséget pedig az is tovább erősíti, hogy tavaly szeptemberben új irodába költöztünk.  

 

Új otthonunk Budapesten, a Fehérvári úti Dexagon Irodaházban található, ahol a folyamatosan növekvő és fejlődő cégünk dolgozói számára minden körülmény adott a kényelmes, gördülékeny és hatékony munkavégzéshez. 

 

Többek közt ennek is köszönhető, hogy belső folyamataink és szolgáltatásaink is folyamatosan fejlődnek, és tavaly elindult hibrid iroda szolgáltatásunk is, mely segít megteremteni a tökéletes egyensúlyt az otthon végzett munka és az irodai feladatok között. 

 

A hibrid megoldások legnagyobb előnyét jelenti, hogy az együttműködés a virtuális térben, felhőalapú megoldások segítségével zajlik. Ilyen módon a munka távolról is hatékonyan elvégezhetővé válik, azonban indokolt esetben irodai környezetben is megoldható.  

 

Ez pedig remek választ jelent arra a helyzetre, amelyet a koronavírus-járvány a tavalyi év folyamán előidézett, és amellyel eleinte rengeteg vállalkozás csak nagyon nehezen tudott megbirkózni.  

 

 

Segítséget nyújtottunk a HR-eseknek 

 

Ha pedig már a hibrid irodánál tartunk, érdemes megemlítenünk, hogy szeptemberben a Behaviour HR magazin lapjain is olvashattatok rólunk, ahol a HR vezetőkkel ismertettük meg a modern hibrid iroda létrehozásához és fenntartásához szükséges megoldásokat. 

 

A cikkben szó esik arról, hogyan tehető gördülékenyebbé a munkatársakkal folytatott szakmai kommunikáció, hogyan bonyolíthatók továbbra is professzionálisan a toborzással kapcsolatos meetingek, és hogyan biztosítható a zavartalan üzleti működés, akár az olyan válságos időszakokban is, mint amit a COVID-19 járvány 2020-as terjedése idézett elő. 

 

A rövid írásban fény derül arra, hogy a tökéletes megoldást leginkább az olyan IT-eszközök jelentik, amelyek az online téren keresztül is képesek összekötni a kollégákat és erősíteni a csapathoz tartozás érzését ezekben a vészterhes időkben is. 

 

 

Az online munkavégzéssel kapcsolatos kutatásunk több helyen is megjelent 

 

A dolgozók home office-ban való teljesítményének hatékony nyomkövetésével foglalkozó kutatásunk eredményei decemberben a Világgazdaság virtuális hasábjain, valamint a ComputerWorld magazinban is megjelentek 

 

A kutatáshoz cégünk egy hat kérdésből álló kérdőívet használt, amelynek kitöltésére országszerte több vállalati alkalmazottat, vezetőt és tulajdonost kértünk meg. A megkérdezetteknek egy tízes skálán kellett értékelniük az állításokat azok alapján, hogy mennyire igaz cégükre az adott kijelentés. 

 

Az eredményekből többek közt megtudhattuk, hogy a magyar cégeknek mindössze fele használ munkaidő nyilvántartó rendszert a távmunkában, és kevesen adnak a hibrid irodai megoldások biztonságára. Sokan még csak félmegoldásokban gondolkodnak, és annak ellenére, hogy egyre több a jó példa, rengeteg tennivaló akad még a magyar kis- és középvállalkozások számára az informatika területén. 

 

A kutatásból készült cikkekben rengeteg érdekességre fény derül azzal kapcsolatban, milyen problémák merülhetnek fel az otthoni munkavégzés kapcsán, és hogyan kínálnak ezekre megoldást az Infosector hibrid irodai szolgáltatásai 

 

 

Továbbra sem lassítunk!

 

A 2020-as év ügyfeleinket és minket egyaránt új kihívások elé állított. Ezek a kihívások azonban segítettek abban, hogy tovább fejlődjünk és a legkorszerűbb szoláltatásokat kínáljuk azok számára, akik szeretnék leküzdeni a válsághelyzetet, és akiknek a home office ideje alatt is fontos hatékony együttműködés. 

 

 A legnagyobb öröm számunkra pedig az, hogy rengeteg cég fogadta meg a tanácsainkat, és vette igénybe szolgáltatásainkat, ezzel is segítve számukra a mindennapokat. 

 

Éppen ezért a lendületünk 2021-ben sem lassul. Sőt, épp ellenkezőleg: amennyiben lehetséges, szeretnénk a tempót amennyire csak lehet növelni 

 

Az elért eredmények pedig kiváló motivációt jelentenek annak érdekében, hogy a korábbinál is nagyobb hatékonysággal dolgozunk már meglévő, és leendő ügyfeleink elégedettségéért. 

 

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy weboldalt, az adatokat tárolhat a számítógépén. Ezen cookie-k (sütik) kezeléséről itt olvashat bővebben. Az alábbi kapcsolók elmozgatásával rendelkezik a különböző sütik engedélyezéséről, vagy tiltásáról. A zöld gomb azt jelzi, hogy az adott sütit engedélyezte. Miután bezárta ezt az ablakot, a képernyő bal alsó sarkában található fekete körre kattintva a jövőben bármikor módosíthatja a sütik beállításait.

Alapvetően ahhoz szükségesek, hogy a weboldalunk meglelően működjön, lehetővé teszik, hogy mozogjon webhelyünkön és használja a különböző funkciókat. Ezek a sütik nem kapcsolathatóak ki, továbbá nem azonosítanak egyénileg.

A weboldal használatához elengedhetetlenek az alábbi sütik használata.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Összes tiltása
Összes engedélyezése